Saturday, August 21, 2010

Trip hari ke-11 Ramadhan (21/8/10) di BB (Btg Berjuntai)

Salam semua... satu hari yg indah di Sungai Batang Berjuntai...

Kalau ikut perancangan awalnye, trip ni bakal di sertai oleh 5 orang mambang iaitu Kepten Beletik, Ayie Anje, Bro Nas, Tuan Tanah, Zam Ajiking dan Yus Ara-ting-ting ... tapi disebabkan Sham Tapa dah racun si Beletik ajak membaung di Lipis, bila Kepten Beletik takdek.. Anje ngan Nas pun goyanglah... aku plak (Tuan Tanah) terpaksa jadik babysitter belah pagi sebab meem kene bertugas.. so tinggallah si Zam Ajiking dan Yus Arating-ting meneruskan plan bergerak ke lokasi BB selepas subuh...

Mendengar cerita dari diorang berdua yg keadaan air yg cantik cun melecun dan juga hasil menaikkan 2 ekor tebul dan lampam jawa telah menggoyangkan iman aku.. lalu..... dengan semangat yg berkobar2.. pukul 1 petang, aku bawak 2 orang puteri aku memecut kereta terus ke tempat diorang... dan sehingga kul 4 bejayalah aku menaikkan sekor terbul besais XL.. alhamdulillah.. lega rasanye... kekekekek..

So... hayatilah dan nikmatilah gambar2 di bawah... wassalam

Zam Ajiking ngan Yus Arating-ting tengak khusyuk mencucuk sate sawit.. nak mengumpan patinlah kut.. tapi sang patin pulak tak sudi.. hehehe



hasil terbesar hari nih.. hehehe... walaupun terlambat beraksi.. tapi tetap chempion.. kekekekek

nilah hasil hari nih.. 3 terbul.. 1 lampam jawa... insyaallah.. trip terakhir bulan ramadhan 2010 menyusul tak lama lagi.. tungguuu... insyaallah..

No comments:

Post a Comment

Carta Pasang Surut Air 2010

Carta Pasang Surut Air 2010