Saturday, August 21, 2010

Trip2 Solo Mizan @ Tuan Tanah untuk tahun 2010

1) Trip 9 May 2010 ke Coral Fishing Resort, Marina Island, Lumut... bersama anak2 dan isteri...
tempat untuk mancing cunn... tapi penginapan tak berapa sangatlah... sebab semua pakai genset... antara hasil2 yg orang lain dapat adalah Pari, Tebal pipi, Daun Baru, Kerapu, Alu2 dan GT....
aku tepaksa memulakan pancingan sebelah awal pagi.. sebab malam tu hujan lebat.. rugi betullah.. heheh


Ni lah antara hasil2 pancingan aku.. Ikan Sebelah, kerapu gelemer.. alamdulillah.. baru blajar mancing.. heheh

------------------------------------------------------------------------------------------------
2) Trip sambilan semasa outstation ke Kuala Kangsar - 28 May 10
Keje aku mngejar client kat Kuala Kangsar dah abih... so kul 6 aku melabuhkan sauh di sungai Perak kat sebelah jambatan Sultan apa ntah kat Pekan Kuala Kangsar... dengan berumpankan sate sawit.. aku telah berjaya menaikkan sekor Tengalan saiz L... heheh rezeki mlm tu .. alhamdulillah


ni aku ambik gambar kat bilik hotel kat Cinta Sayang, Sungai Petani.. sebelum dibawak ke kedai untuk digoreng kunyit... heheh.. manisss siiutttt... besok sambung keje Sungai Petani pulak....

1 comment:

  1. bukan tengalan ni...name dia lampam biji kekabu (kat perak la)

    ReplyDelete

Carta Pasang Surut Air 2010

Carta Pasang Surut Air 2010